Pitabrød m. kylling, hummus & avocadosalsa

Forleden havde jeg lavet en stor omgang hummus, og fik derfor lyst til at lave en god omgang pitabrød – god retrostil!

Jeg var dog ikke så hardcore, at jeg bagte pitabrødene selv, men dem man kan få i supermarkederne er nu heller ikke værst – og tilmed fuldkorn! (Selvom jeg nu ikke er den store helsefanatiker)…

Til pitbrødene lavede jeg, udover den herlige hjemmegjorte hummus, hvidløgs- og papirkamarrineret kylling og en lækker avocadosalsa med rødløg og lime. Som tilbehør serverede jeg lidt creme fraiche og masser af frisk, grøn koriander, som perfekt komplimenterede de øvrige smagsindtryk!

Billederne er til inspiration… Enjoy!

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

This entry was published on 20. februar 2013 at 01:29 and is filed under Fjerkræ, Kylling. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Skriv en kommentar